Sprawozdanie z działalności Fundacji za rok 2007
Rachunek wyników | ||
Informacje dodatkowe | ||
Bilans |
Sprawozdanie z działalności Obywatelskiej Fundacji na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży za rok 2007
Nazwa Fundacji | Obywatelska Fundacja na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy |
Siedziba i adres | Siedzibą Fundacji jest miasto Chodzież; adres: ul. Zdrojowa 14A, 64-800 Chodzież |
Data rejestracji | 03.09.2001 |
Nr księgi rejestrowej | 0000035984 |
REGON | 570546074 |
Telefon | (0 67) 282-09-51 |
Członkowie Zarządu: |
Wanda Ślesińska – Prezes, ul. Reymonta 13/4, 64-800 Chodzież |
Iwona Juraszek – Sekretarz, ul. Zdrojowa 14/4, 64-800 Chodzież |
Lucyna Zimna – Skarbnik, ul. Drewsa 8 , 64-800 Chodzież |
Cele statutowe Fundacji |
• Cele statutowe Fundacji Statutowym celem Fundacji jest pomoc i wsparcie finansowe oraz rzeczowe dzieciom niepełnosprawnym i potrzebującym pomocy. Zorganizowanie ośrodka dziennego pobytu dla dzieci niepełnosprawnych |
2. Opis działalności statutowej w okresie sprawozdawczym: |
Działalność w roku sprawozdawczym obejmowała: • prowadzenie i nadzorowanie Warsztatu Terapii Zajęciowej, • współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego, • rozpoznawanie potrzeb środowiska osób niepełnosprawnych w terenie i zapewnianie im różnorakiej pomocy – prawnej, psychologicznej, • udzielanie zapomóg finansowych i rzeczowych na udokumentowane wnioski, • udział w Targach Promocji 02.06.2007 r., • organizacja pikniku integracyjnego w Zbyszewicach 03.06.2007 r., • współpraca z organizacjami charytatywnymi z Notttuln, • organizacja wycieczki do Elbląga 03-06.09.2007 r. i innych imprez kulturalno- rozrywkowych dla osób niepełnosprawnych (zabawa karnawałowa, Dzień Rodzica, • współorganizacja wystawy przedświątecznej w sklepie „Arka” (29 listopad), • współorganizacja wystawy „Szamotówka i angoba” (15 marca) i „Trzy Światy z Jolą”, • spotkanie opłatkowe dla środowiska osób niepełnosprawnych. |
3. Działalność gospodarcza (opis ze wskazaniem jej formy) |
- |
4. Uchwały Zarządu |
|
5. Przychody Fundacji |
• Spadek 0,00 • Zapis 0,00 • Darowizny pieniężne od osób fizycznych i prywatnych 15.100,00 zł • Wpływy z 1% podatku na rzecz opp 15. 561,20 zł • Opłaty za wynajem garaży 5. 435,10 zł |
6. Wydatki Fundacji: |
• Realizacja celów statutowych Fundacji- zapomogi 15.028,20 zł • usługi bankowe 954,61 zł • pozostałe koszty: remont dachu, art. biurowe, opłaty pocztowe i inne 25.684,05 zł |
7. Dane o: |
• liczbie osób zatrudnionych w Fundacji • na umowę o pracę (wyszczególnić stanowisko) 0 • w działalności gospodarczej (wyszczególnić stanowisko) 0 • łączna kwota wynagrodzeń wypłacanych przez Fundację (brutto): • wynagrodzenie 0 • nagrody 0 • premie 0 * wynagrodzenie osób zatrudnionych na umowę o pracę (brutto): • wynagrodzenie 0 • nagrody 0 • premie 0 * wynagrodzenie osób zatrudnionych w działalności gospodarczej (brutto): • wynagrodzenie 0 • nagrody 0 • premie 0 • wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie (brutto): • członkom zarządu i innych organów Fundacji 0 • osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą 0 • wydatki na wynagrodzenia z umów, zleceń (brutto) 0 • udzielonych przez fundację pożyczek pieniężnych z podziałem według ich wysokości, ze wskazaniem pożyczkobiorców i warunków przyznawania pożyczek oraz z podaniem podstawy statutowej udzielania takich pożyczek: nie udzielono • kontach ulokowanych na rachunkach bankowych ze wskazaniem banku: likwidacja lokaty • wartości nabytych obligacji oraz wielkości objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek: nie nabyto • nabytych nieruchomości, ich przeznaczeniu oraz wysokości kwot wydanych na to nabycie: nie nabyto • nabytych pozostałych środków trwałych o wartości jednostkowej powyżej 5 000,-zł: nie nabyto • wartość aktów i zabudowań Fundacji ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzonych dla celów statystycznych: - |
8. Dane o przychodach uzyskanych przez Fundację z odpłatnych świadczeń realizacyjnych w ramach celów statutowych, z uwzględnieniem kosztów tych świadczeń: |
- 9. Dane o działalności zleconej Fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe: |
- |
10. Informacje o rozliczeniach Fundacji z budżetem z tytułu ciążących zobowiązań podatkowych, a także informacje w sprawie składanych deklaracji podatkowych: |
CIT-8 zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu za rok podatkowy 2007. CIT-8/ 0 załącznik do CIT-8. Bilans. Rachunek wyników. Informacja dodatkowa. |