• Strona główna
  • Przetarg
  • Statut
  • Rozwiń skrzydła
  • Sprawozdania
  • Regulamin
  • Kontakt

Wypełnij PIT przez internet i przekaż 1% podatku

Sprawozdanie z działalności Fundacji za rok 2005

Sprawozdanie z działalności Fundacji za rok 2005

Nazwa Fundacji
Obywatelska Fundacja na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy
Siedziba i adres
Siedzibą Fundacji jest miasto Chodzież; adres:
ul. Zdrojowa 14A, 64-800 Chodzież
Data rejestracji
03.09.2001
Nr księgi rejestrowej
0000035984
REGON
570546074
Telefon
(0 67) 282-09-51

Członkowie Zarządu:
Wanda Ślesińska - Prezes, ul. Reymonta 13/4, 64-800 Chodzież
Iwona Juraszek - Sekretarz, ul. Zdrojowa 14/4, 64-800 Chodzież
Lucyna Zimna - Skarbnik, ul. Drewsa 8 , 64-800 Chodzież

Cele statutowe Fundacji
Statutowym celem Fundacji jest pomoc i wsparcie finansowe oraz rzeczowe dzieciom niepełnosprawnym i potrzebującym pomocy.

Zorganizowanie ośrodka dziennego pobytu dla dzieci niepełnosprawnych

2. Opis działalności statutowej w okresie sprawozdawczym:

Działalność w roku sprawozdawczym obejmowała:
•  prowadzenie i nadzorowanie Warsztatów Terapii Zajęciowej,
•  współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego,
•  rozpoznawanie potrzeb środowiska osób niepełnosprawnych w terenie i zapewnianie im różnorakiej pomocy - prawnej, psychologicznej,
•  udzielanie zapomóg finansowych i rzeczowych na udokumentowane wnioski,
•  organizacja pikniku integracyjnego w Zbyszewicach w połączeniu z Dniem Dziecka 05.06.2005 r.,
•  współpraca z organizacjami charytatywnymi z Notttuln,
•  współorganizowanie wycieczek i imprez kulturalno- rozrywkowych dla osób niepełnosprawnych,
•  złożenie wniosków na konkurs PFRON o dofinansowanie projektu w ramach SPORZL działanie 1.4 integracja zawodowa i społeczna osób niepełnosprawnych pt. "Rozwiń Skrzydła - aktywizacja osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego",
•  realizacja projektu finansowanego ze środków Województwa Wielkopolskiego pn. "Warsztaty artystyczne osób niepełnosprawnych" (wrzesień- listopad 2005 r.),
•  spotkanie opłatkowe dla środowiska osób niepełnosprawnych.

3. Działalność gospodarcza (opis ze wskazaniem jej formy)

 

4. Uchwały Zarządu

  1. Uchwała Nr 1/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  2. Uchwała Nr 2/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  3. Uchwała Nr 3/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  4. Uchwała Nr 4/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  5. Uchwała Nr 5/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  6. Uchwała Nr 6/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  7. Uchwała Nr 7/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  8. Uchwała Nr 8/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  9. Uchwała Nr 9/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.
  10. Uchwała Nr 10/2005 - przyznanie zapomogi finansowej.

5. Przychody Fundacji


- spadek -
- zapis -
- darowizny pieniężne od osób fizycznych i prywatnych 700,00 zł
- wpływy z 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego 19 950,60 zł
- dotacje UW w Poznaniu 4 200,00 zł
- opłaty za wynajem garaży 3 708,80 zł

6. Wysokość kwot przeznaczonych na:


- realizację celów statutowych Fundacji 11 974,31 zł
- wydatki administracyjne (czynsze, opłaty telefoniczne, pocztowe) 570,00 zł
- pozostałe koszty 3 761,25 zł

7. Dane o:

•  liczbie osób zatrudnionych w Fundacji
•  na umowę o pracę (wyszczególnić stanowisko)
•  w działalności gospodarczej (wyszczególnić stanowisko)
•  łączna kwota wynagrodzeń wypłacanych przez Fundację (brutto):
•  wynagrodzenie
•  nagrody
•  premie
* wynagrodzenie osób zatrudnionych na umowę o pracę (brutto):
•  wynagrodzenie
•  nagrody
•  premie
* wynagrodzenie osób zatrudnionych w działalności gospodarczej (brutto):
•  wynagrodzenie
•  nagrody
•  premie
•  wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie (brutto):
•  członkom zarządu i innych organów Fundacji
•  osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą
•  wydatki na wynagrodzenia z umów, zleceń (brutto)
•  udzielonych przez fundację pożyczek pieniężnych z podziałem według ich wysokości, ze wskazaniem pożyczkobiorców i warunków przyznawania pożyczek oraz z podaniem podstawy statutowej udzielania takich pożyczek:
•  kontach ulokowanych na rachunkach bankowyc ze wskazaniem banku:
likwidacja lokaty
•  wartości nabytych obligacji oraz wielkości objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek:
•  nabytych nieruchomości, ich przeznaczeniu oraz wysokości kwot wydanych na to nabycie:
•  nabytych pozostałych środków trwałych o wartości jednostkowej powyżej 5 000,-zł:
•  wartość aktów i zabudowań Fundacji ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzonych dla celów statystycznych:

8. Dane o przychodach uzyskanych przez Fundację z odpłatnych świadczeń realizacyjnych w ramach celów statutowych, z uwzględnieniem kosztów tych świadczeń:

9. Dane o działalności zleconej Fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe:

10. Informacje o rozliczeniach Fundacji z budżetem z tytułu ciążących zobowiązań podatkowych, a także informacje w sprawie składanych deklaracji podatkowych:

CIT-8 zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu za rok podatkowy 2005.
CIT-8 0 załącznik do CIT-8.
Bilans.
Rachunek wyników.
Informacja dodatkowa.

11. Informacje o kontrolach:
W roku kalendarzowym 2005 nie była przeprowadzona kontrola zewnętrzna.
Data sporządzenia sprawozdania: 28 marzec 2006 r.

Menu witryny

  • Strona główna
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Nasze plany
  • Projekt "Rozwiń skrzydła"
  • Przetarg
  • 25-lecie Fundacji
  • Samochod warsztatowy
  • Remont WTZ
  • Klauzula informacyjna
  • Kontakt

Sprawozdania

  • Sprawozdanie za rok 2022
  • Sprawozdanie za rok 2021
  • Sprawozdanie za rok 2020
  • Sprawozdanie za rok 2019
  • Sprawozdanie za rok 2018
  • Sprawozdanie za rok 2017

Logowanie



  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Copyright © 2005 - 2025. Fundacja Chodzież