• Strona główna
  • Przetarg
  • Statut
  • Rozwiń skrzydła
  • Sprawozdania
  • Regulamin
  • Kontakt

Wypełnij PIT przez internet i przekaż 1% podatku

Sprawozdanie z działalności Fundacji za rok 2006

 

Rachunek wyników
Informacje dodatkowe
Bilans

 1.

Nazwa Fundacji

Obywatelska Fundacja na Rzecz Dzieci
Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy

Siedziba i adres

Siedzibą Fundacji jest miasto Chodzież; adres:
ul. Zdrojowa 14A, 64-800 Chodzież

Data rejestracji

03.09.2001

Nr księgi rejestrowej

0000035984

REGON

570546074

Telefon

(0 67) 282-09-51

Członkowie Zarządu:

Wanda Ślesińska – prezes, ul. Reymonta 13/4, 64-800 Chodzież

Iwona Juraszek – sekretarz, ul. Zdrojowa 14/4, 64-800 Chodzież

Lucyna Zimna – skarbnik, ul. Drewsa 8 , 64-800 Chodzież

Cele statutowe Fundacji

    •  Cele statutowe Fundacji
Statutowym celem Fundacji jest pomoc i wsparcie finansowe oraz rzeczowe dzieciom niepełnosprawnym i potrzebującym pomocy.
Zorganizowanie ośrodka dziennego pobytu dla dzieci niepełnosprawnych

2.
Opis działalności statutowej w okresie sprawozdawczym:


Działalność w roku sprawozdawczym obejmowała:
•  prowadzenie i nadzorowanie Warsztatów Terapii Zajęciowej,
•  współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego,
•  rozpoznawanie potrzeb środowiska osób niepełnosprawnych w terenie i zapewnianie im różnorakiej pomocy – prawnej, psychologicznej,
•  udzielanie zapomóg finansowych i rzeczowych na udokumentowane wnioski,
•  udział w Targach Promocji 03.06.2006 r.,
•  organizacja pikniku integracyjnego w Zbyszewicach w połączeniu z Dniem Dziecka 11.06.2006 r.,
•  współpraca z organizacjami charytatywnymi z Notttuln,
•  organizacja wycieczki do Krakowa 19-22.06.2006 r. i innych imprez kulturalno- rozrywkowych dla osób niepełnosprawnych,
•  realizacja projektu współfinansowanego przez EFS i PFRON pn. „Rozwiń skrzydła – aktywizacja osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego”, w ramach SPORZL działanie 1.4,
•  współorganizacja wystaw przedświątecznych w sklepie „Arka” (20 marca i 2 grudzień),
•  współorganizacja wystawy „Codzienne anioły” (16 listopad),
•  spotkanie opłatkowe dla środowiska osób niepełnosprawnych.

3.
Działalność gospodarcza (opis ze wskazaniem jej formy)

-

4.
Uchwały Zarządu
 

  1. Uchwała Nr 1/2006 – przyznanie pomocy finansowej.
  2. Uchwała Nr 2/2006 – przyznanie dofinansowania do turnusu.
  3. Uchwała Nr 3/2006 – przyznanie zapomogi finansowej.
  4. Uchwała Nr 4/2006 – przyznanie pomocy finansowej.
  5. Uchwała Nr 5/2006 – przyznanie pomocy finansowej.
  6. Uchwała Nr 6/2006 – przyznanie zapomogi finansowej.
  7. Uchwała Nr 7/2006 – przyznanie pomocy finansowej.
  8. Uchwała Nr 8/2006 – przyznanie zapomogi finansowej.
  9. Uchwała Nr 9/2006 – przyznanie pomocy finansowej.

5.
Przychody Fundacji
- spadek
-
- zapis
-
- darowizny pieniężne od osób fizycznych i prywatnych
200,00 zł
- wpływy z 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego
18 511,45 zł
- opłaty za wynajem garaży
4 105,90 zł

 6.
Wysokość kwot przeznaczonych na:


- realizację celów statutowych Fundacji
11 597,01 zł
- wydatki administracyjne (czynsze, opłaty telefoniczne, pocztowe) 963,62 zł
- pozostałe koszty 1 415,23 zł

7.
Dane o:

•  liczbie osób zatrudnionych w Fundacji
• 
na umowę o pracę (wyszczególnić stanowisko) -
• 
w działalności gospodarczej (wyszczególnić stanowisko) -

•  łączna kwota wynagrodzeń wypłacanych przez Fundację (brutto):

•  wynagrodzenie -
•  nagrody -
•  premie -

* wynagrodzenie osób zatrudnionych na umowę o pracę (brutto):

•  wynagrodzenie -
•  nagrody -
•  premie -

* wynagrodzenie osób zatrudnionych w działalności gospodarczej (brutto):

•  wynagrodzenie -
•  nagrody -
•  premie -

•  wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie (brutto):

•  członkom zarządu i innych organów Fundacji -
•  osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą -

•  wydatki na wynagrodzenia z umów, zleceń (brutto) -

•  udzielonych przez fundację pożyczek pieniężnych z podziałem według ich wysokości, ze wskazaniem pożyczkobiorców i warunków przyznawania pożyczek oraz z podaniem podstawy statutowej udzielania takich pożyczek:

•  kontach ulokowanych na rachunkach bankowyc ze wskazaniem banku:

likwidacja lokaty

•  wartości nabytych obligacji oraz wielkości objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek: -

•  nabytych nieruchomości, ich przeznaczeniu oraz wysokości kwot wydanych na to nabycie: -

•  nabytych pozostałych środków trwałych o wartości jednostkowej powyżej
5 000,-zł: -

•  wartość aktów i zabudowań Fundacji ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzonych dla celów statystycznych: -

8.
Dane o przychodach uzyskanych przez Fundację z odpłatnych świadczeń realizacyjnych w ramach celów statutowych, z uwzględnieniem kosztów tych świadczeń:

-

9.
Dane o działalności zleconej Fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe:

-

10.
Informacje o rozliczeniach Fundacji z budżetem z tytułu ciążących zobowiązań podatkowych, a także informacje w sprawie składanych deklaracji podatkowych:


CIT-8 zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu za rok podatkowy 2006.
CIT-8 0 załącznik do CIT-8.
Bilans.
Rachunek wyników.
Informacja dodatkowa.

11.
Informacje o kontrolach:
W roku kalendarzowym 2006 nie była przeprowadzona kontrola zewnętrzna.

Data sporządzenia sprawozdania: 20 marzec 2007 r.

Menu witryny

  • Strona główna
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Nasze plany
  • Projekt "Rozwiń skrzydła"
  • Przetarg
  • 25-lecie Fundacji
  • Samochod warsztatowy
  • Remont WTZ
  • Klauzula informacyjna
  • Kontakt

Sprawozdania

  • Sprawozdanie za rok 2022
  • Sprawozdanie za rok 2021
  • Sprawozdanie za rok 2020
  • Sprawozdanie za rok 2019
  • Sprawozdanie za rok 2018
  • Sprawozdanie za rok 2017

Logowanie



  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Copyright © 2005 - 2025. Fundacja Chodzież