• Strona główna
  • Przetarg
  • Statut
  • Rozwiń skrzydła
  • Sprawozdania
  • Regulamin
  • Kontakt

Wypełnij PIT przez internet i przekaż 1% podatku

Sprawozdanie z działalności Fundacji za rok 2007

Rachunek wyników
Informacje dodatkowe
Bilans

Sprawozdanie z działalności Obywatelskiej Fundacji na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży za rok 2007 

Nazwa Fundacji

Obywatelska Fundacja na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy

Siedziba i adres

Siedzibą Fundacji jest miasto Chodzież; adres:
ul. Zdrojowa 14A, 64-800 Chodzież

Data rejestracji

03.09.2001

Nr księgi rejestrowej

0000035984

REGON 

570546074

Telefon

(0 67) 282-09-51

Członkowie Zarządu:
Wanda Ślesińska – Prezes, ul. Reymonta 13/4, 64-800 Chodzież

Iwona Juraszek – Sekretarz, ul. Zdrojowa 14/4, 64-800 Chodzież 

Lucyna Zimna – Skarbnik, ul. Drewsa 8 , 64-800 Chodzież 

Cele statutowe Fundacji

  •  Cele statutowe Fundacji  

Statutowym celem Fundacji jest pomoc i wsparcie finansowe oraz rzeczowe dzieciom niepełnosprawnym i potrzebującym pomocy.

Zorganizowanie ośrodka dziennego pobytu dla dzieci niepełnosprawnych

2. Opis działalności statutowej w okresie sprawozdawczym:


Działalność w roku sprawozdawczym obejmowała:

•  prowadzenie i nadzorowanie Warsztatu Terapii Zajęciowej,

•  współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego,

•  rozpoznawanie potrzeb środowiska osób niepełnosprawnych w terenie i zapewnianie im różnorakiej pomocy – prawnej, psychologicznej,

•  udzielanie zapomóg finansowych i rzeczowych na udokumentowane wnioski,

•  udział w Targach Promocji 02.06.2007 r.,

•  organizacja pikniku integracyjnego w Zbyszewicach 03.06.2007 r.,

•  współpraca z organizacjami charytatywnymi z Notttuln,

•  organizacja wycieczki do Elbląga 03-06.09.2007 r. i innych imprez kulturalno- rozrywkowych dla osób niepełnosprawnych (zabawa karnawałowa, Dzień Rodzica,

•  współorganizacja wystawy przedświątecznej w sklepie „Arka” (29 listopad),

•  współorganizacja wystawy „Szamotówka i angoba” (15 marca) i „Trzy Światy z Jolą”,

•  spotkanie opłatkowe dla środowiska osób niepełnosprawnych.


3. Działalność gospodarcza (opis ze wskazaniem jej formy)

-

4. Uchwały Zarządu


  1. Uchwała Nr 1/2007 – przyznanie pomocy finansowej.
  2. Uchwała Nr 2/2007 – przyznanie pomocy finansowej.
  3. Uchwała Nr 3/2007 – przyznanie dofinansowania do turnusu.
  4. Uchwała Nr 4/2007 – przyznanie pomocy finansowej.
  5. Uchwała Nr 5/2007 – przyznanie pomocy finansowej.
  6. Uchwała Nr 6/2007 – przyznanie zapomogi finansowej.
  7. Uchwała Nr 7/2007 – przyznanie dofinansowania do turnusu.
  8. Uchwała Nr 8/2007 – przyznanie dofinansowania do turnusu.
  9. Uchwała Nr 9/2007 – przyznanie dofinansowania do turnusu.
  10. Uchwała Nr 10/2007- przyznanie pomocy finansowej.
  11. Uchwała Nr 11/2007- przyznanie dofinansowania do turnusu.
  12. Uchwała Nr 12/2007- przyznanie dofinansowania do turnusu.
  13. Uchwała Nr 13/2007- przyznanie dofinansowania do turnusu.
  14. Uchwała Nr 14/2007- przyznanie pomocy finansowej.
  15. Uchwała Nr 15/2007- przyznanie pomocy finansowej na zakup komputera.
  16. Uchwała Nr 16/2007- przyznanie pomocy finansowej.
  17. Uchwała Nr 17/2007- przyznanie pomocy finansowej.

5. Przychody Fundacji


•  Spadek 0,00

•  Zapis 0,00

•  Darowizny pieniężne od osób fizycznych i prywatnych 15.100,00 zł

•  Wpływy z 1% podatku na rzecz opp 15. 561,20 zł

•  Opłaty za wynajem garaży 5. 435,10 zł


6. Wydatki Fundacji:


•  Realizacja celów statutowych Fundacji- zapomogi 15.028,20 zł

•  usługi bankowe 954,61 zł

•  pozostałe koszty: remont dachu, art. biurowe, opłaty pocztowe i inne

25.684,05 zł


7. Dane o:

•  liczbie osób zatrudnionych w Fundacji

•  na umowę o pracę (wyszczególnić stanowisko) 0

•  w działalności gospodarczej (wyszczególnić stanowisko) 0

•  łączna kwota wynagrodzeń wypłacanych przez Fundację (brutto):

•  wynagrodzenie 0

•  nagrody 0

•  premie 0

* wynagrodzenie osób zatrudnionych na umowę o pracę (brutto):

•  wynagrodzenie 0

•  nagrody 0

•  premie 0

* wynagrodzenie osób zatrudnionych w działalności gospodarczej (brutto):

•  wynagrodzenie 0

•  nagrody 0

•  premie 0

•  wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie (brutto):

•  członkom zarządu i innych organów Fundacji 0

•  osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą 0

•  wydatki na wynagrodzenia z umów, zleceń (brutto) 0

•  udzielonych przez fundację pożyczek pieniężnych z podziałem według ich wysokości, ze wskazaniem pożyczkobiorców i warunków przyznawania pożyczek oraz z podaniem podstawy statutowej udzielania takich pożyczek: nie udzielono

  •  kontach ulokowanych na rachunkach bankowych ze wskazaniem banku:

likwidacja lokaty

•  wartości nabytych obligacji oraz wielkości objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek: nie nabyto

  •  nabytych nieruchomości, ich przeznaczeniu oraz wysokości kwot wydanych na to nabycie: nie nabyto

  •  nabytych pozostałych środków trwałych o wartości jednostkowej powyżej 5 000,-zł: nie nabyto

  •  wartość aktów i zabudowań Fundacji ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzonych dla celów statystycznych:
-

8. Dane o przychodach uzyskanych przez Fundację z odpłatnych świadczeń realizacyjnych w ramach celów statutowych, z uwzględnieniem kosztów tych świadczeń:

-
9. Dane o działalności zleconej Fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe:  
-
10. Informacje o rozliczeniach Fundacji z budżetem z tytułu ciążących zobowiązań podatkowych, a także informacje w sprawie składanych deklaracji podatkowych:
 
CIT-8 zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu za rok podatkowy 2007. CIT-8/ 0 załącznik do CIT-8. Bilans. Rachunek wyników. Informacja dodatkowa.
11. Informacje o kontrolach: W roku kalendarzowym 2007 nie była przeprowadzona kontrola zewnętrzna. Data sporządzenia sprawozdania: 27 marzec 2008 r.

Menu witryny

  • Strona główna
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Nasze plany
  • Projekt "Rozwiń skrzydła"
  • Przetarg
  • 25-lecie Fundacji
  • Samochod warsztatowy
  • Remont WTZ
  • Klauzula informacyjna
  • Kontakt

Sprawozdania

  • Sprawozdanie za rok 2022
  • Sprawozdanie za rok 2021
  • Sprawozdanie za rok 2020
  • Sprawozdanie za rok 2019
  • Sprawozdanie za rok 2018
  • Sprawozdanie za rok 2017

Logowanie



  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Copyright © 2005 - 2025. Fundacja Chodzież