• Strona główna
  • Przetarg
  • Statut
  • Rozwiń skrzydła
  • Sprawozdania
  • Regulamin
  • Kontakt

Wypełnij PIT przez internet i przekaż 1% podatku

Sprawozdanie z działalności Fundacji za rok 2008

Sprawozdanie z działalności Obywatelskiej Fundacji na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy w Chodzieży za rok 2008

Rachunek wyników
Informacje dodatkowe
Bilans
Nazwa Fundacji Obywatelska Fundacja na Rzecz Dzieci
Niepełnosprawnych i Potrzebujących Pomocy
Siedziba i adres Siedzibą Fundacji jest miasto Chodzież; adres:
ul. Zdrojowa 14A, 64-800 Chodzież
Data rejestracji 03.09.2001
Nr księgi rejestrowej 0000035984
REGON 570546074
Telefon (0 67) 282-09-51

 

 
Członkowie Zarządu:
Wanda Ślesińska – Prezes, ul. Reymonta 13/4, 64-800 Chodzież
Iwona Juraszek – Sekretarz, ul. Zdrojowa 14/4, 64-800 Chodzież
Lucyna Zimna – Skarbnik, ul. Drewsa 8 , 64-800 Chodzież
 

Cele statutowe Fundacji

  1.  Cele statutowe Fundacji
Statutowym celem Fundacji jest pomoc i wsparcie finansowe oraz rzeczowe osobom niepełnosprawnym i potrzebującym pomocy.
Zorganizowanie ośrodka  dziennego pobytu dla osób niepełnosprawnych.
 
2. Opis działalności statutowej w okresie sprawozdawczym:
  Działalność w roku sprawozdawczym obejmowała:
  • prowadzenie i nadzorowanie Warsztatu Terapii Zajęciowej,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych z terenu powiatu chodzieskiego,
  • rozpoznawanie potrzeb środowiska osób niepełnosprawnych w terenie i zapewnianie im różnorakiej pomocy – prawnej, psychologicznej,
  • udzielanie zapomóg finansowych i rzeczowych na udokumentowane wnioski,
  • udział w Targach Promocji 07.06.2008 r.,
  • organizacja pikniku integracyjnego w Zbyszewicach 22.06.2008 r.,
  • organizacja wycieczki do Karpacza i Pragi 16-19.06.2008 r. i innych imprez kulturalno- rozrywkowych dla osób niepełnosprawnych (zabawa karnawałowa, Dzień Rodzica),
  • współorganizacja wystawy przedświątecznej wytworów uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w sklepie „Arka” (6 grudzień),
  • spotkanie opłatkowe dla środowiska osób niepełnosprawnych.
 
3. Działalność gospodarcza (opis ze wskazaniem jej formy)
-
 
4. Uchwały Zarządu
 
  1. Uchwała Nr 1/2008 – udostępnienie konta.
  2. Uchwała Nr 2/2008 – przyznanie pomocy finansowej.
  3. Uchwała Nr 3/2008 – przyznanie pomoc finansowej.
  4. Uchwała Nr 4/2008 – przyznanie pomocy finansowej.
  5. Uchwała Nr 5/2008 – przyznanie pomocy finansowej (11 osób).
  6. Uchwała Nr 6/2008 – przyznanie pomocy finansowej.
  7. Uchwała Nr 7/2008 – przyznanie dofinansowania do komputera.
  8. Uchwała Nr 8/2008 – udostępnienie konta.
 
5. Przychody Fundacji
 
Spadek 0,00
Zapis 0,00
Darowizny pieniężne od osób fizycznych i prywatnych100,00 zł
Wpływy z 1% podatku na rzecz opp50. 484,72 zł
Opłaty za wynajem garaży6. 108,30 zł
           
 
6. Wydatki Fundacji:
 
Realizacja celów statutowych Fundacji- zapomogi15.164,00 zł
usługi bankowe    796,00 zł
pozostałe koszty: wymiana okien w obiekcie WTZ, przyłączenie wody na potrzeby WTZ, art. biurowe, opłaty pocztowe, materiały prasowe, koszty eksploatacyjne i pozostałe koszty administracyjne       25.866,04 zł
 
7. Dane o:
    liczbie osób zatrudnionych w Fundacji 
    na umowę o pracę (wyszczególnić stanowisko) 0
    w działalności gospodarczej (wyszczególnić stanowisko)0
      
    łączna kwota wynagrodzeń wypłacanych przez Fundację (brutto): 
    wynagrodzenie      0
    nagrody 0
    premie 0
      
    * wynagrodzenie osób zatrudnionych na umowę o pracę (brutto):  
    wynagrodzenie  0
    nagrody 0
    premie 0
      
    * wynagrodzenie osób zatrudnionych w działalności gospodarczej (brutto): 0
    wynagrodzenie    0
    nagrody  0
    premie 0
     0
    wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia wypłaconego łącznie (brutto):0
    członkom zarządu i innych organów Fundacji 0
    osobom kierującym wyłącznie działalnością gospodarczą0
      
    wydatki na wynagrodzenia z umów, zleceń (brutto)0
      
    udzielonych przez fundację pożyczek pieniężnych z podziałem według ich wysokości, ze wskazaniem pożyczkobiorców i warunków przyznawania pożyczek oraz z podaniem podstawy statutowej udzielania takich pożyczek: nie udzielono
    kontach ulokowanych na rachunkach bankowych ze wskazaniem banku: likwidacja lokaty
    wartości nabytych obligacji oraz wielkości objętych udziałów lub nabytych akcji w spółkach prawa handlowego ze wskazaniem tych spółek: nie nabyto
    nabytych nieruchomości, ich przeznaczeniu oraz wysokości kwot wydanych na to nabycie: nie nabyto
    nabytych pozostałych środków trwałych o wartości jednostkowej powyżej 5 000,-zł: nie nabyto
    wartość aktów i zabudowań Fundacji ujętych we właściwych sprawozdaniach finansowych sporządzonych dla celów statystycznych: -
     
 
8. Dane o przychodach uzyskanych przez Fundację z odpłatnych świadczeń realizacyjnych w ramach celów statutowych, z uwzględnieniem kosztów tych świadczeń:
-
 
9. Dane o działalności zleconej Fundacji przez podmioty państwowe i samorządowe:
-
 
10. Informacje o rozliczeniach Fundacji z budżetem z tytułu ciążących zobowiązań podatkowych, a także informacje w sprawie składanych deklaracji podatkowych:

CIT-8 zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu za rok podatkowy 2008.
CIT-8/ 0 załącznik do CIT-8.
Bilans.
Rachunek wyników.
Informacja dodatkowa.
11. Informacje o kontrolach: W roku kalendarzowym 2008 nie była przeprowadzona kontrola zewnętrzna.
Data sporządzenia sprawozdania: 13 marzec 2009 r.

Menu witryny

  • Strona główna
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Nasze plany
  • Projekt "Rozwiń skrzydła"
  • Przetarg
  • 25-lecie Fundacji
  • Samochod warsztatowy
  • Remont WTZ
  • Klauzula informacyjna
  • Kontakt

Sprawozdania

  • Sprawozdanie za rok 2022
  • Sprawozdanie za rok 2021
  • Sprawozdanie za rok 2020
  • Sprawozdanie za rok 2019
  • Sprawozdanie za rok 2018
  • Sprawozdanie za rok 2017

Logowanie



  • Nie pamiętasz hasła?
  • Nie pamiętasz nazwy?

Copyright © 2005 - 2025. Fundacja Chodzież